Logo VADO-experience

Ondernemersreizen naar Italië.
Strategiereizen voor Nederlandse ondernemers.

De VADO-experience is een combinatie van ontspannen en inspannen. Dus afstand nemen en ruimte in je hoofd creëren om vervolgens nieuwe inzichten om te zetten in concrete acties. In een stimulerende en inspirerende omgeving. Een omgeving waar je door al het genieten wordt ‘aangezet’ en met focus aan je ondernemerschap en je business plan werkt.

Met een groep van 4 tot 6 Nederlandse ondernemers gaan we naar Italië. We delen ervaringen, je krijgt relevante theoriën en modellen aangereikt, we gaan in gesprek met Italiaanse ondernemers tijdens bedrijfsbezoeken, je werkt zelfstandig en in groepjes aan opdrachten en..... je geniet. 

Na 4 dagen pak jij je koffer in met een concreet actieplan, een uitgebreid netwerk en herinneringen aan fantastische geniet-momenten.

Deze 4-daagse belevingsreis is voor ondernemers die,
- meer willen genieten van hun ondernemerschap en
- aan het begin staan met hun bedrijf en een business plan nodig hebben of
- na 1 of 2 jaar ondernemen hun plan willen herijken of
- na 5 tot 10 jaar de ‘next step’ willen zetten.

Bel mij op 06-46064490 voor een oriënterend gesprek en kom er achter wat de VADO-experience jou brengt.

> onder de rode driehoek vind je voorbeelden uit de praktijk >

 

 

 

 

 

Relatie: Tripp creatieve communicatie, Arnhem.
Vraag aan Progresso: "Help ons bij het ontwikkelen van onze visie en strategie".
Programma Progresso:
- Invullen Golden Cirkel (Simon Sinek): bepalen waar overtuiging zit (Waarom, Hoe, Wat)
- Formuleren strategische focuspunten
- Opstellen operationeel actieplan
- Ontwikkelen communicatieve en commerciele vaardigheden
Opbrengst voor Tripp: Overzicht, focus, plezier, commercieel resultaat.

Tripp logo

Verhaal Tripp:
'Na 10 jaar ondernemen hebben wij dit jubileum aangepakt om eens goed te evalueren waar we nu staan als bedrijf en wat er met onze doelen en idealen is gebeurt het afgelopen decennium….maar vooral ook, waar willen we naartoe met ons bedrijf en welke uitstraling en ideeën hebben we hierbij voor ogen. Al gauw kwamen we tot de conclusie dat wij zonder professionele hulp hier zelf niet uit zouden komen. Dus hebben we Jacco’s hulp gevraagd.

Jacco heeft, na een kennismakingsgesprek, uitgelegd hoe we duidelijkheid konden krijgen over wie we als bedrijf willen zijn, maar vooral ook waarom de klant voor ons zou moeten kiezen. Via vijf intensieve sessies van een halve dag (in 7 weken) heeft hij ons inzicht gegeven in ons bedrijf en onze toegevoegde waarde voor onze klanten. Op een zeer inspirerende manier en met behulp van allerlei tips, tools en no-nonsense uitleg begonnen de antwoorden op onze vraagstukken bij ons helder te worden. Het begin was pittig, maar omdat Jacco heel goed is in jouw ‘ingebakken’ gedachtengang te doorbreken, volgde al snel de eureka momenten!

Wij hebben het echt als zéér verhelderend ervaren, de manier waarop Jacco je stapsgewijs meeneemt van problematiek naar de uiteindelijke handvatten van waaruit je gaat werken, denken, handelen en natuurlijk ondernemen. Met absolute zekerheid kunnen we zeggen dat we zonder Jacco niet waren gekomen waar we nu zijn. Nu weten we waar onze toegevoegde waarde zit, waarin we ons onderscheiden in de markt, waar zich dat in uit en welke tools we daarvoor kunnen gebruiken om dit over te brengen op onze prospects en klanten.'

Esther van Doeveren en Robert Theunisse

 

close
open
close
open
  • Mille Miglia. Twee keer een van de beroemdste autorally's ter wereld meegemaakt. Veel kippenvelmomenten. Vanwege de auto’s, maar ook vanwege de passie en emoties van de mensen. Dat vind ik ook zo mooi aan wat ik doe; samenwerken met mensen en hun passie en emoties!

  • Italië kent veel mooie dorpen en steden. Rome, Turijn en Florence zijn wel mijn favorieten. Deze steden hebben alles; cultuur, natuur, de beste restaurants en de mooiste winkels. Ideale plek om te ontspannen en zo nieuwe ideeën op te doen. Ze werkt dat!

  • "De mooiste bloemen groeien aan de rand van het ravijn. Om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn." Vaak het startpunt voor ondernemers, MKB-bedrijven en salesprofessionals aan het begin van het veranderingsprogramma!